Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy poza korpusem służby cywilnej - technik w Wydziale Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji
OGŁOSZENIE O NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACOWNIKA
NIEBĘDĄCEGO CZŁONKIEM KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ
UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY
STANOWISKO: technik, liczba stanowisk pracy: 1
KOMÓRKA/JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA KSP: Wydział Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji
WYMIAR ETATU: 1 (pełen)
GODZINY PRACY: godzina rozpoczęcia 800, godzina zakończenia 1600
MIEJSCE PRACY: Wydział Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji 02-336 Warszawa ul. Włochowska 25/33
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- Prowadzenie dziennika przepisów;
- Prowadzenie i aktualizacja ewidencji przepisów prawnych (w tym wydanych przez KSP, KGP);
- Prowadzenie ewidencji nadgodzin;
- Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy policjantów i pracowników zgodnie z okresem rozliczeniowym;
- Sporządzanie projektów pism i dokumentów, w tym wniosków dotyczących stosunku służbowego/pracy policjantów i pracowników;
- Sporządzanie projektów wniosków organizacyjno-etatowych wydziału oraz prowadzenie ewidencji etatowo-osobowej;
- Prowadzenie ewidencji absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności pracowników i policjantów wydziału w systemie elektronicznym;
- Sporządzanie projektów opisów stanowisk pracy członków korpusu służby cywilnej oraz kart opisów stanowisk pracy niebędących członkami korpusu służby cywilnej i policjantów wydziału;
- Prowadzenie ewidencji i przygotowywanie skierowań na badania lekarskie okresowe i kontrolne oraz szczepienia policjantów i pracowników wydziału;
- Organizowanie pod względem logistycznym zajęć z zakresu doskonalenia zawodowego w miejscu pełnienia służby/pracy dla policjantów i pracowników wydziału;
- Sporządzanie projektów rocznych planów i programów szkoleń oraz opracowywanie sprawozdań z ich realizacji;
- Organizowanie szkoleń dla pracowników i policjantów wydziału;
- Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej postępowań kwalifikacyjnych na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej, w tym opracowywanie dokumentacji dotyczącej poszczególnych etapów naboru oraz sporządzanie protokołu z przeprowadzonego naboru;
- Prowadzenie i aktualizowanie wykazu osób posiadających dostęp do informacji niejawnych;
- Prowadzenie i aktualizowanie wykazu osób posiadających szkolenia okresowe w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
- Koordynowanie działań z zakresu opiniowania i oceny pracowników i policjantów;
- Sporządzanie kart obiegowych określających termin i zakres rozliczenia policjantów;
- Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej;
- Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt Policji.
- Przestrzeganie ustalonego w Komendzie Stołecznej Policji czasu pracy, porządku i regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji zarządzeń i procedur obowiązujących na stanowisku;
- Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;
- Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę;
- Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności w sposób oszczędny i racjonalny;
- Przejawianie inicjatywy w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w zakresie fachowości, sprawności i terminowości wykonywania przydzielanych zadań;
- Dbałość o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;
- Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym udział w wymaganych szkoleniach z tego zakresu;
- Dbałość o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy;
- Poddawanie się badaniom lekarskim: wstępnym, okresowym, kontrolnym, innym wymaganym i stosowanie się do wskazań lekarskich;
- Stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem;
- Niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym w „Komendzie” wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego;
- Niezwłoczne pisemne informowanie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KSP - o zmianie danych, niezbędnych do dokonania zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, m.in. stan cywilny i rodzinny, adres zameldowania/zamieszkania do korespondencji oraz innych zmianach, które mogą mieć wpływ na zakres praw i obowiązków pracownika;
- Niezwłoczne powiadomienie przełożonego o zniszczeniu lub zagubieniu dokumentów służbowych;
- Niezwłoczne pisemne powiadomienie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji o zniszczeniu lub zagubieniu legitymacji pracowniczej;
- Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach;
- Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, okazywania koleżeńskiego stosunku współpracownikom;
- Zadanie dodatkowe: realizacja zadań związanych z organizacją zabezpieczenia logistycznego akcji/operacji policyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie: średnie,
- umiejętności:
- znajomość ustaw: o Policji w zakresie organizacji Policji, Kodeks Pracy, o służbie cywilnej,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Dobra organizacji pracy,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
WYMAGANIA POŻĄDANE:
- wykształcenie: wyższe
- staż pracy: 2 lata,
- doświadczenie zawodowe: doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętności: dokładność, organizacja pracy własnej
- komunikatywność.
DOKUMENTY NIEZBĘDNE:
- życiorys/CV*,
- podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych1 sierpnia 1972 roku lub później.(Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ poufne „ lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 756 ze zm.).
*życiorys/CV powinien zawierać następujące informacje: imię/imiona i nazwisko kandydata, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór.
TELEFON KONTAKTOWY: Aneta Archicińska-Salwin nr. tel. 47 72 33 068
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 08.05.2024 r.
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Wydział Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji, 02-336 Warszawa ul. Włochowska 25/33, z dopiskiem na kopercie „TECHNIK Sekcji IV” – w Wydziale Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji
lub w formie elektronicznej poprzez:
- Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e PUAP) lub
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: aneta.archicinska-salwin@ksp.policja.gov.pl
PROPONOWANE WYNAGRODZENIE ZASADNICZE I PREMIA REGULAMINOWA:
3 903,46 zł + premia 15,09% + dodatek za wysługę lat przysługujący po 5 latach pracy w wysokości wynoszącej 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
OFERTA URZĘDU (benefity pracownicze):
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- Dobra lokalizacja
- Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe,
- Stojaki na rowery na terenie urzędu,
- Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ksp.policja.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
- Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4. prawo do usunięcia danych osobowych,
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zakładce DANE OSOBOWE.
DODATKOWE INFORMACJE
- Zatrudnienie pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania
i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy/
wyższy niż6%. - Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Aplikując oświadcza się, że znana jest składającemu ofertę treść informująca na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
- Oferty pracy, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- W przypadku złożenia oferty pracy za pośrednictwem operatora pocztowego, za datę jej złożenia
w terminie uważa się datę wpływu do urzędu. - W przypadku złożenia oferty pracy drogą elektroniczną, za datę jej złożenia w terminie uważa się datę wysłania.
- UWAGA! PODANIE O ZATRUDNIENIE, ŻYCIORYS/CV ORAZ WYMAGANE W OGŁOSZENIU OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
- Oferta pracy nie jest zwracana kandydatowi i podlega archiwizacji na podstawie obowiązujących przepisów praw