Prezentacje kamer nasobnych

Informacja o zamiarze zapoznania się z rozwiązaniami systemów służących do rejestracji materiałów audio-video przebiegu służby oraz przeprowadzonych interwencji funkcjonariuszy w służbie patrolowej Policji

Komenda Stołeczna Policji zaprasza firmy do przedstawienia prezentacji systemów służących do rejestracji materiałów audio-video przebiegu służby oraz przeprowadzonych interwencji przez funkcjonariuszy. Prezentowany system powinien być zbudowany w oparciu o kamery cyfrowe instalowane na umundurowaniu funkcjonariuszy oraz infrastrukturę serwerową umożliwiającą gromadzenie zarejestrowanego przez kamery materiału audio-video przez okres min. 30 dni. System powinien być również wyposażony w oprogramowanie do zarządzania dowodami cyfrowymi – materiałem zrejestrowanym przy użyciu kamer. Oczekujemy systemu obsłygującego od 10 do 300 kamer w jednej lokalizacji.

Przewiduje się wykorzystanie w przyszłym systemie kamer w różnych wariantach funkcjonalnych, tj.:

  • Kamery bez wyświetlaczy, w szczelnie zamkniętej kompaktowej obudowie bez części ruchomych, wykazujące się wysoką odpornością na czynniki zewnętrzne:
  • Kamery z wyświetlaczem umożliwiające podgląd nagranego materiału oraz posiadające obiektyw z regulowanym kątem ustawienia;
  • Kamery współpracujące z urządzeniami zewnętrznymi, np.: terminalami radiowymi będącymi na wyposażeniu funkcjonariuszy; umożliwiające połączenie radia z kamerą bezprzewodowo lub przewodowo, posiadające wbudowany przycisk PTT do wykonywania połączeń z poziomu kamery oraz posiadające wbudowany moduł do transmisji obrazu „na żywo”.

W związku z powyższym wskazanym jest aby w prezentacji uwzględnione były powyższe warianty konfiguracji sprzętu.

Prezentacja będzie trwać maksymalnie 1 godzinę i powinna się składać z dwóch części:

  1. Prezentacja systemu oraz opis rozwiązania,
  2. Prezentacja urządzeń.

W celu weryfikacji parametrów urządzeń Prezentujący powinien przewidzieć możliwość przekazania wskazanej jednostce badawczej do testów kompletnego zestawu umożliwiający rejestrację oraz zarządzanie materiałem audio-video. Deklarowane właściwości urządzeń będą weryfikowane przez Instytut Łączności lub inną kompletną placówkę według odrębnie ustalonych zasad.

 

Informacja o terminie i zasadach zgłoszeń do udziału w Prezentacjach.

 

Zgłoszenia do udziału w Prezentacjach należy składać w Komendzie Stołecznej Policji na podstawie wniosku określonego w załączniku nr 3:

Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, w sekretariacie Wydziału Teleinformatyki, do dnia 17 sierpnia 2017 r., do godziny 14:00.

Prezentacje odbędą się w siedzibie Komendy Stołecznej Policji, Warszawa ul. Nowolipie 2. Termin rozpoczęcia Prezentacji rozwiązań audio-video: począwszy od 21 sierpnia 2017r. (godz. 09:00).

Dokładny termin: dzień oraz godzina uczestnictwa  zostanie przekazana poszczególnym Uczestnikom po weryfikacji zgłoszeń.

 

Profil uczestnika prezentacji:

 

Komenda Stołeczna Policji zaprasza do przesłania zgłoszeń do udziału w Prezentacjach podmioty, które zrealizowały usługi i/lub dostawy w obszarze zgodnym z powyższym opisem, a w szczególności:

  • są producentem lub autoryzowanym dystrybutorem urządzeń audio-video oraz oprogramowania do rejestracji, gromadzenia i obróbki materiału audio-video,
  • prowadziły lub prowadzą prace badawczo-rozwojowe z obszaru rozwiązań audio-video i są dostawcami urządzeń.

 

 

 

Załączniki do strony

  • Data publikacji 18.09.2017 13:52
    (pdf 774.69 KB)

Metryczka

Data publikacji 14.08.2017
Data modyfikacji 20.09.2017
Podmiot udostępniający informację:
Biuletyn Informacji Publicznej
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wydział Teleinformatyki KSP
Osoba udostępniająca informację:
Hubert Kaczorowski
Osoba modyfikująca informację:
Joanna Popławska
do góry